Complexe
Tinc un problema. El meu penis medeix 17'5cm o així, no considero que sigui una mida molt petita però no se si es lo suficientment gran i tinc cert complexe.
PD: quan no està en erecció, encanvi, és molt més petita i em preocupa.
Anissa Ouali

Hola Peter!!
El penis en estat de repòs (sense excitació) pot ser molt diferent quan està en erecció i això és completament normal, així que no et preocupis.
Sobre el complexa, que et preocupa? el plaer en la penetració? el que pugui pensar l'altre? Pensa que l’òrgan sexual més important és el cap, és qui ajuda a fer aparèixer, l’erecció, l'excitació, etc... I en quan a donar plaer, per exemple si és en una relació amb una noia, has de saber que les zones més sensibles i per tant més excitants, estan a l'exterior de la vagina i no a l'interior.
Espero haver-te pogut ajudar! Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali