PEs
Ara dec pesar 70 kg i faig 1,60 ya se que m'hai de aprimar pero el problema es que no m'agrada la verdura, tot i que faig esport i em moc molt no tinc manera de aprimarme. I lu pitjor es que no tinc molta força de voluntat (ja se que no ajuda pero sempre acabo menjan una mica de xocolata) per lu de la força de voluntat ja estic reduir poc a oc pero per lu altre em podries ajudar??
Gracies i molt petons
Sara Bujalance

Hola! Primer de tot, no pensis en el número que surt a la bàscula, és només una cosa orientativa. El que sí és realment important és que facis un estil de vida saludable per assegurar-te una bona salut i que tu et trobis bé, això és el que importa. Sé que la verdura pot ser difícil de menjar si no t'agrada, però pensa que n'hi ha molta diversitat de verdures, segur que més d'una t'agrada. A més, les verdures es poden cuinar de manera que siguin més gustoses: a la brasa, al forn, acompanyades de tomàquet o formatge gratinat... Hi ha moltes formes de preparar-les, mira de trobar les que et resultin més bones. I pel que fa a la xocolata i aliments similars menja'ls tranquil·lament. Aquests aliments els podem menjar perfectament de forma moderada, el que no és convenient és que n'abusem. Molts petons!!