No he olvidat al meu ex urgent!
Porto una temporada trista molt trista vaig estar tot un any amb un tio del insti super majo aunke borde si no el coneixes i friki molt friki ell te un any mes ara fa 4rt deso el problema es k desde k vam tallar a finals de febrer no em parla estava enfedat am mi pk ens vam dir de tot i un pike molt fort i ell no ho vol arreglar ni res i clar ... A mi em fot i no ho trobo normal i he parlat am ell i em diu ja no estic enfedat fa poc ehh un dia o així i jo li dic ja sta tot b entre nosaltres?? I diu ns i jo k ? I diu ns i jo pero mo pots explicar siusplau i diu k em deixis en pau ... No te sentit !! I ell ho va superar am una setmana o així i jo encara no ho he superat i fa moltíssim ... I ns k fer :( eske tenim una relació molt rara pero molt vam sortir tallar tornar a sortir tallar ara ell està enfedat després em perdona i diu k el deixi en pau ... K faig???? Eske vaig estar super pero super enamorda dell :( i clar jo em se to fatal cada cop k el vec no em dirigeix la paraula ni res i a mi encara em mola no tant pero algu si ... I pensa k es el seu últim any al cole i no vull k si akest es l'Última cop k ens veiem sigui així sas ?? I li he dit pero no em fa cas passa de mi com si no estigues k faig ?? Pk jo no puc seguir aixiii estic fatal i si mai trobo algu ??:( k faig no puc mes i el vec cada dia i estem al mateix edifici i a L'Hora de dinar ... Es molt dur i kuan ma dit lo de k el deixes en pau ma sentat fatal casi em poso a plorar ... I si no li importava en realitat ??:( i això k vam estar un any i no ens vam liar ni un piso ni res pero ns m'agradava mooltissiiiiim i segons ell jo a ell ! Mersiii per L'ajudaaaa eske necessitava explicar-li algu eske mestava tornan Bojaaa :( no tenia Consell de ningú :$ :&
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança i per explicar-nos tot aquesta situació. Realment es passa molt malament quan estem en una situació com la que ens expliques.
Serà difícil el que et direm però... has d'intentar de deixar de centrar-te en ell i començar a centrar-te en tu!
Si un noi o una persona qualsevol et tracta amb menyspreu, et diu que li agrades però no ho demostra i està dient-te "deixa'm en pau", t'ignora o et fa sentir tan malament com ens transmets en la teva consulta, posa't a tu primera per davant i no deixis que et tractin així.
Trobaràs a algú que et respecti quan et respectis a tu mateixa i no permetis sota cap motiu que et menyspreïn. Tu vals molt i ho vals per tu sola, no necessites a ningú per sentir-te bé.
Una abraçada molt forta i busca dins teu a la noia forta que portes dins, nosaltres l'hem vist amb la teva consulta!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat