No m'agrada
El meu problema és que gairebé no m'agrada res de menjar, només m'agrada la pasta amb tomaquet sol, molt poca carn (pollastre arrebossat o a la planxa(frankfuurts)), i peix només un. Verdures nomes la patata. I tinc problemes a la hora d'anar a menjar fora de casa perque no m'agrada el que hi ha.
Hi ha coses que no m'apeteixen ni problar-les per l'aspecte pero n'hi ha moltes que nomes probar-les hem donen arcades.
Sara Bujalance

Hola bbbbbbb3! Sé que quan només ens agraden determinats menjars i d'altres no els podem ni veure és molt difícil acostumar-se a menjar de manera equilibrada, però és necessari que posis una mica d'esforç en adquirir un hàbit alimentari més variat, la teva salut t'ho agrairà i també ho tindràs més fàcil per anar a menjar fora. Comença introduint aliments nous a poc a poc, en racions petites i a mida que els vagis acceptant, ves fent racions més grans i introduint-ne de nous. Si en unes 3-4 setmanes has aconseguit adquirir un nou hàbit després et serà molt fàcil dur-lo a terme, així que posa una miqueta de concentració i esforç i d'aquí unes setmanes recolliràs els resultats. Molts petons!!