M'han dit....
Hoola medeixo 1,65 o aixi i peso57.
Aquesta tarda una dona que feia temps que no em beia ma dit que estic mes grassa a mi aixo ma sentat molt malamen despres li he comentat al meus pares i tame u an confirmat i jo me quedat bueno vale pero no cal que mu digues man entrat ganes de plora i tot...ja que jo vull esta mes prima
Sara Bujalance

Hola massaneta^-^! La veritat és que el teu pes està superbé per la teva alçada, així que és impossible que estiguis grassa! El més probable és que s'hagi tractat d'un malentès, com que estàs en edat de créixer i et vas fent més gran, el que t'han volgut dir és que estàs més gran (no grassa), i fer-se gran és molt important, ja que si no creixessis et quedaries tota la vida amb cos de nena, i això sí seria un problema! A més, no deixis que els comentaris que fa una dona que fa temps que no et veu t'afectin negativament, al cap i a la fi el teu cos és cosa teva i a ningú més li importa com és, no permetis que els comentaris fora de lloc dels altres et facin mal!. El que també t'anirà bé és parlar amb els teus pares, així podreu des-fer el malentès i et quedaràs tranquil·la. Molts petons!!