Massa prima?
Tinc tretze anys al novembre faig els catorze. Medeixo 1,55 i peso 43,5kg. Estic prenent dynamogen que em dona apetit i en dues setmanes he pujat 2 kg. Tinc la sensació de tenir massa gana, molts cops al dia. Que puc menjar o prendre algo per estar sana i que no em costi massa. No m'agraden iogurts, llet, llegums, peix ni altres moltes coses... Que puc fer? Intento fer exercisi cada dia 25 min que m'ajuda a motivarme i sentirme orgullosa de mi mateixa.
Sara Bujalance

Hola! Prova a menjar fruita, cereals, entrepans amb formatge, pernil dolç, pit de pollastre, de tant en tant amb embotit... Pel que fa als iogurts, peix, etc. que no t'agraden, intenta fer un esforç per anar introduint-los a la teva dieta a poc a poc, són aliments indispensables per tenir una bona salut. Si aconsegueixes menjar-ne durant un mes aproximadament, hauràs aconseguit adquirir-los com a hàbits alimentaris. I menja sempre que tinguis gana, això vol dir que el teu cos necessita energia. I molt important, sent orgull de tu mateixa sempre. Totes les persones tenim dret a sentir-nos bé amb nosaltres mateixos siguem com siguem, així que estimat!. Motls petons!!