el meu novio <<<<<
ja fa uns quatre mesos ka estic surtin am el meu novio i tambe era avans de ser el meu nobio el meu millor amic. ara ens estem comensan a barella i tinc po a perdre la nostra amistat. jo ja u pensava avans de dirli ka si aixo de tenir po a perdre la nostra amista perke la relaci no anes be. ke faig???
IESP

Hola Laiietta!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Quan dues persones que són amiques comencen a sortir, hi ha el risc d'afectar a l'amistat, però no sempre és així! Hi ha parelles que trenquen i que després d'un temps, tornen a ser grans amics, perquè han decobert que és com millor funcionen. És a dir, que una ruptura no és sinònim de portar-se malament!
Potser us aniria bé parlar-ho i recordar que, en cas que talleu, us agradarà tenir-vos com amics. També és cert que, depsrés de trencar, normalment les parelles necessiten TEMPS per refer-se i pensar en el que ha passat.
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat