Ajuda tema nois!
Sempre que m'agrada un noi em torno molt insegura i fa que dependi d'ell, osigui que comencen les pors a que em deixi, a que no m'estimi i crec que es aixo el que fa que m'acabin deixan o algo no ho entenc...Llavors vaig coneixer un noi que ami no m'agradava gens i ell em va començar a estimar i al final el vaig coneixer i m'agrada com em tractaba i tot. Estem mig junts osigui vaig a casa seva, parlem sempre, quedem, per el carrer ens donem petons etc... com novios mes o menys. Ell ara s'enva dos mesos a anglaterra i torna, i en una red social (ask) li han preguntat que si m'estimava i tot pero que no estava segur d'estar amb mi. De sobte diu aixo i m'he quedat malament, encara no he parlat amb ell jo ja li vaig parlar ahir i crec que aprofitara per treure'm de sobra pasant de mi aquests dos mesos...ell em va dir que no que tot seguira igual, que si jo no canvio de noi tot seguira igual, pero per que de sobte diu aixo que no estar segur? ara soc jo la tonta que depen d'ell i sempre em pasa lo mateix no ho entenc i no se que fer...
InterPersonal

Hola Meritxell,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Sincerament crec que n'hauries de parlar amb ell de tot això. Segurament el que teniu és més real del què et penses i si tots dos us sentiu a gust i esteu disposats a continuar junts, aquests dos mesos passaran ràpid!
Sigues sincera amb ell i explica-li que t'ha molestat el què ha dit a l'ask. A vegades davant la gent ens fem els valents i no diem tota la veritat sobre els nostres sentiments. No et precipitis a interpretar la seva resposta, espera que ell et digui com ho està vivint.
Una abraçada
www.consultajove.cat