Em tinc que aprimar?
Hola, peso 48kg i medeixo 1,62.
Al meu poble molta gent em diu gorda, i altre gent anorexica.
Que faig m'aprimo mes? En dos mesos vaig perdre 8kg, perque pesava 56kg.
Mersii
Sara Bujalance

Hola anna_forever35! Ni de broma aprimis més! Aprimant tant estàs posant en risc la teva salut!! Passa de la gent que parla del teu físic, sobretot dels que et diuen "gorda", ja que t'ho diuen només per fer-te mal (o és que necessiten portar ulleres). Pel que dius és possible que estiguis tenint alguns problemes relacionats amb el pes i el menjar, perquè no és gens convenient que hagis perdut 8 quilos en edat de creixement. El que has de fer és parlar amb els teus pares i explicar-los com et sents. Sé que pot ser difícil fer-ho, però ells t'estimen i faran tot el possible per a que estiguis bé. Com abans hi parlis millor. Molts ànims i molts petons!!