Ajuda urgent
Hola bon dia,
tinc una amiga que es "anorexica" no se ben bé que es, ja que des de fa ja un any que no menja practicament res veu molta aigua i es pesa cada dia. Té un problema greu, de veritat pero no se que fer perque ara al tornar del estiu esta MOOOOOOLT prima i una mica desproporcionada. Ja no vol menjar ni galetes, ni patates, ni gelats ... ella diu que ho esta superant ja que em vaig adonar i li vaig preguntar sense rodejos ella o va acceptar pero ningu de la seva familia ho sap.No se que fer ara a acceptat que també es tallava... aixó em sobrepasa, nomes ho savem dos persones i no savem que fer si li diem a algu de la seva familia ens parara de parlar i el problema es pot descontrolar encara més, ara ja no es talla però no se si es una mentida, ja que ens menteix molt sobre tot necesitu ajuda. El pitjor es que m'estic distanciant ja que cada cop menteix més sobre tot i no se si ho soporto pero vull ajudarla i no se que fer necessito ajuda urgent.
PD: la ortografia esta fatal però necessito ajuda urgent i ara no em preocupa aixó :)
Gràcies per tot
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, pel que dius la teva amiga està malament i només vosaltres n'esteu al cas. El que heu de fer per ajudar a la vostra amiga és parlar amb la seva família. Si ella no els hi vol dir ho haureu de fer vosaltres perquè la família són els únics que la poden ajudar portant-la al metge. Segur que quan ho feu s'enfadarà, però d'aquí un temps ho entendrà, us ho agrairà i se n'adonarà de que heu fet el que fan els bons amics. A més, si no es soluciona el problema que té ara cada cop s'allunyarà més, tal com ha començat a fer, i al final sí que la podeu perdre. També podeu parlar amb professors de l'escola si és companya de classe, ells us ajudaran i es posaran en contacte amb la familia. Molts petons!!