Stic grassa!!
Hola, tinc 14 anys peso 70 i faig 1'68 jo em veig grasa, però la gent em diu que m'he aprimat pero jo no em donc compte xk tinc molta grasa a la panxa i no m'agrada gent i oltes persones em diuen que stic be pero d'altres em diuen que estic grasa i no ser que he de fer. Ja faig esport pero no em fa res em contiunu veient igual.
Sara Bujalance

Hola Laura,
Segurament el què et pot estar passant és que el teu cos encara està en ple procés de canvis (expliques que tens 14 anys) i per això encara et costa veure't realment com ets. El més importants en aquests moments és que segueixis una dieta equilibrada i practiquis esport, tal i com ja fas. De mica en mica, quan s'aturi aquest procés de canvis, et començaràs a veure millor i per tant, més prima. És importants que intentis no fer massa cas al què et diuen els altres, i com ja has comprovat, hi ha opinions per tot. Intenta estar menys pendent del teu físic per tal de no obsessionar-te. Aquesta serà l'única manera de començar a veure't tal i com ets.
Una abraçada