amic per sempre.....
hola, tinc un problema i nose amb qui més parlaro.
Tinc un amic que m'eslestimo molt i sempre hem parlat de quii ens agrada i mai ens a donat vergonya parlar de res entre nosaltres. Jo l'ajudava a trobar parellas, lios... i ell a mi. Però desde fa una temporada que sentu alguna cosas per ell però sempre mestic negan i no li faig cas perque no vull que m'agradi perque les coses poden acabar malament.
Ajudam siusplau que faig, li dic el que sentu, no li faig cas.... Ajuda siusplau.
(perdo per les faltes)
InterPersonal

Hola ana38! sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que te l'estimes molt . La part d'amistat és important compartir-la amb algu que ens agrada també. Ser amics fa i crear amistat amb la nostra parella fa que la relació sigui més positiva i valenta.
Potser sempre hih a hagut alguna cosa més a part d'amistat o potser t'has anat enamorant d'ell. Pots fer el pas i expressar els teus sentiments i deixar de buscar-li nòvies.
Li pots dir que potser has descobert que aquest joc ara et fa mal, perquè potser sents alguna cosa més tot i la por.
Ho has de decidir tu. Evidentment que ell també ha de decidir i tindrà unes conseqüències, pensa en les conseqüències i també fins a quin punt ets capaç de seguir sents la seva amiga , buscar-li parella però a l'hora agradar-te.
una abraçada
ELi AUlet www.interperosnal.cat