Seguir una bona alimenTació, o dieta
Hola si us plau necessito que em contestis..
Creus que menjar 30 g (pesats) de pa amb un tall de pavo quan t'acabes de llevar més un got de llet, i després a mig matí 20g amb fidalelphia i ja està està bé? (és que en realitat és molt poc i només això passo gana) I després per dinar i sopar si menjo cigrons o llenties o cereals doncs no menjo pa i segons que menjo barrejo amb el tall 20g de pa, tot i així només com a última opció si tinc molta gana. I per berenar 20g de pa sols i un yougurt, però amb tot això jo passo gana... i per postres de sopar i de dinar una fruita, està bé així? Em pots dir una dieta per seguir, és que si segueixo la piràmide em fa por menjar massa quantitat.... jo em vull aprimar 5kg... Aquesta mena de dieta que t'he comentat en aquests moments no la faig perquè passava gana, i arribava un dia que me'n cansava i tenia molta gana i començava a menjar porcaries i em penedia..., però sempre vigilo amb el menjar, però tot i així passo gana, i entre que no vull menjar porcaries etc doncs faig "coses rares" i crec que estic menjant massa kalories... i jo no ho vulll.....
Sara Bujalance

Hola Staystrong! Aquesta "dieta" que fas no està gens bé, primer perquè falten aliments com la pasta, l'arròs, el peix, la carn, l'oli, etc, i segon perquè et fa passar gana! NO facis mai una dieta en la que passis gana perquè per aprimar (o mantenir un bon pes) NO és necessari passar gana. Al contrari, passar gana, amb el temps, fa engreixar perquè el cos "s'espanta" per l'escassetat d'aliment i activa una estratègia compensatòria que consisteix en fer el metabolisme més lent per tal d'acumular més reserves (greixos) i així poder sobreviure tot i rebre poc aliment. La millor manera i ÚNICA manera de mantenir un bon pes és fer esport habitualment (això és fonamental, s'ha de fer esport, coma mínim, 2 o 3 cops a la setmana), i menjar de tot el que surt a la piràmide, en la proporció adequada (o sigui, més fruites i verdures que làctics, per exemple), i repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda). RES de passar gana. A més, passant gana afavoreixes l'aparició d'ansietat pel menjar. Molts petons!!