asexualitat
Hola!! Tinc una pregunta! L'asexualitat és que no t'agrada ni homes ni dones, oi? És possible que siguis així tota la vida?
Mai m'he enamorat ni cap noi ni cap noia... em sento perduda... m'han agradat nois (2), però mai m'he enamorat i un cop borratxa em vaig sentir atreta per una noia. Mai he tingut parella..
Em fa por ser bisexual, o lesbiana i també em fa por ser asexual.
Se sent a parlar de la bisexualitat o l'homosexualitat, però de l'asexualitat no.
En pots parlar una mica? Em pots dir si penses que ho sóc? :S
Gràcies.
PD: Tinc 20 anys, crec que ja no sóc tan adolescent per tenir aquests dubtes. No?
Anissa Ouali

Hola!!
L’asexualitat és una paraula que no podem utilitzar en aquest cas, ja que al tenir genitals (masculins o femenins) ja som esser sexuals! Un altre cosa, és l'orientació sexual (homosexualitat, bi o hetero), però hem de tenir en compte varies coses:
L'excitació la podem sentir per persones del mateix sexe i diferents, i d'altra banda, la nostra orientació sexual és defineix per de qui t'enamores, amb qui vols mantenir una relació de parella estable, amb compromís, intimitat i passió.
Encara que tinguis 20 anys, t'has de temps i veure mica en mica com et vas sentint, si t’enamores, cap a qui sents atracció,... Per aquests motius, nosaltres no et pudem dir que ets, però el que si que et recomanem és no atabalar-te i deixar que els teus sentiments vagin apareixent!
Un petonas!!!
Anissa Ouali, @AniOuali