possible "pillament"?
Hola bona tarda sóc una noia de 18 anys. Fa uns 8 mesos vaig conéixer per aquest xat a un noi i parlem moltíssim tots els dies per whatsap. Al juny quan vaig fer la sele vaig coneixer a un altre noi per un pàgina de fb per a que li passes uns apunts, la cosa es que encara parlem i em quedat un dia.
Bé feta l'explicació exposaré el peu "problema". Me n'he adonat que estic enganxadissima a parlar per whats amb ells, i quan estic parlant el móbil amb ells les amigues diuen que se'm dibuixa un somriure a la cara. M'agradaria tornar a quedar amb el de la sele i també m'agradaria veure per primera vegada al noi que vaig conéixer per aquest xat, però per el tema de la distància ens resulta impossible.Jo mateixa em noto diferent i a vegades no quedo amb les amigues per parlar tota la estona pel móbil..
Es possible que m'estigui pillan d'aquest noi tot i no haver-lo vist en persona?
Moltes gràcies i salutacions :)
InterPersonal

Hola Dwec,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Quan comencem a conèixer una persona i ens agrada com és, és molt normal que tinguem necessitat de veure-la i parlar-hi més. Sembla que aquests nois tenen interès en tu i això t'agrada i et fa sentir bé. No és gens dolent, al contrari! però procura també compensar el temps dedicat a ells i a les teves amigues. Quan estiguis amb elles, deixa el mòbil al bolso o posa'l en silenci. Els dius que estàs amb les teves amigues i ells segurament ho entendran.
Està molt bé conèixer gent nova i interessar-nos pel què fan, però també hem de cuidar la gent del nostre voltant si no la volem perdre, no creus?
Respecte la teva pregunta, la resposta és que sí, és possible que t'agradi aquest noi, que et sentis a gust parlant amb ell i que notis que t'entén. De totes maneres, ja aniràs veient com van les coses, no et precipitis.
Una abraçada
www.consultajove.cat