Tallar la regla
Bona tarda!! Sóc una noia de 17 anys i fa una setmana que no veig al meu nòvio. Dema per fi ens veiem pero m'ha vingut la regla... M'agradaria saber si hi ha alguna manera de tallar-la!!
Moltes gràcies!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, et diria que és millor no fer invents extranys amb el nostre cos ni amb la nostra salut! La regla segueix un calendari, i és important repectar-lo :) A més, pensa que això et passarà sovint, ja que la teva regla pot coincidir amb méscita!
Et recomanaria que si teniu relacions, fossin en un lloc còmode o a la dutxa! També podeu aprofitar per fer altres pràctiques que no siguin penetració vaginal, no creus? Tenir relacions sexuals amb la regla no és cap problema, però les dues persones han d'estar d'acord que volen fer-ho, és clar!
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat