Urgent!!
Tinc 15 anys, i fa 3 dies vaig tenir relacions sexuals sense preservatiu, utilitzant la marxa enrere. Em preocupa estar embaraçada, i no vaig pendre la pastilla del dia després perquè una amiga em va dir que em gastaria molts diners i potser no estava embaraçada realment.
M'ha de venir la regla d'aquí dues setmanes, però si no em ve, què faig? Vull abortar perquè si estic embaraçada no vull cap fill, però no vull que els meus pares s'enterin. Què faig?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El primer que has de fer és aprendre dels errors, mira el mal rotllo que tens a sobre, t'ho podries estalviar utilitzant el preservatiu. La marxa enrere no és una pràctica segura!
Espera't a que et vingui la regla, si passada una setmana del dia que t'havia de venir, encara no t'ha vingut, el millor és que et facis una prova d'embaràs, i en funció del resultat hauràs de prendre decisions!
Esperem que només sigui un ensurt i tot et vagi bé, de totes formes si finalment no ha passat res, no tornis a jugar! Un preservatiu et pot estalviar molts mals de cap!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat