Pels a les aixelles
hola! tinc 14 anys i ja estic desenvolupada i tot aixo (regla, pels al "xixi", tetes,...) i a les aixelles nomes tinc un o dos pelets de no re, per no dir cap. La pregunta és: és nomal o pot ser degut per algu (els meus pares no son gaire peluts però si qe tenen pels a les aixelles). No es qe em molesti no tenirne (al contari, mencanta! jajaja) però quan veus qe tothom s'ha de depiular i tot pues penses... em passa algo? Buenuu moltes graciees! Petons :*
Anissa Ouali

Hola!!!
Els canvis al cos son molts i cadascú van al seu ritme, el que no tinguis gaires o cap pel a l'aixella, pot ser degut a, com tu has dit, per constitució (hi ha gent més peluda i d’altres no) o simplement pel fet que aquest canvi encara no arribat.
També tingues en compte que si no t'has depilat mai aquesta zona, els pels que hi ha són molt prims i quan hi hagi una depilació, aquest sortiran molt més gruixut i en major quantitat (per tant millor que no ho facis fins que tinguis una quantitat que et molesti o si vols depilar-te)
El que t'està passant és totalment normal!
Espero haver-te pogut ajudar! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali