Taques desprès d´haber-ho fet
Hola Adolescents,voldria dir-vos un problema que tinc i voldria que mel pogueu resoldre . I es que soc una noia de 14 anys i tinc noviu i l´he fet amb ell... El cas es que quan me anat a mirar...Tenia una taca de sang, y encara no ma vingut la regla, ni la tenia abans de fer-ho ni res, i em feia mal la panxa, a l´hora de brenar no menjo fins la nit, i quan he sopat, crec que el mal de panxa era per la gana que tenia, ja que de sobte se m´havia tret. Estic bastant preocupada, pel que pogui ser, espero una resposta aviat mersii!
Anissa Ouali

Hola!!
La taca de sang que et vas trobar després d'haver mantingut la primera relació sexual, potser deguda al trencament del himen (una membrana molt prima, fràgil però flexible), que es troba molt a prop de la entrada de la vagina. Quan aquest és trenca acostuma a aparèixer aquesta "taca de sang".
Hi ha noies que tenen himen i d'altres no, algunes se'ls hi trenca durant la primera relació sexual i d'altres o no es trenca mai o per altres situacions. Per això no té cap relació amb la virginitat!!!
El mal de panxa, com tu has dit, podia ser degut a la gana, als nervis després d'haver viscut aquesta nova experiència, els nervis per haver vist la taca,... així que no té perquè ser a causa de la taca!
Espero haver pogut resolt el teu dubte! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali