DUPTES SOBRE L'AMOR
Hola, la meva consulta es que no se si m'agrada un nen, com puc fer per saver si m'agrada o no?
El meu altre dupte es que com puc fer perque es ficsi amb mi? per cridarli la atencio?i que li comensi a molar?
Merci per respondrem, besuuus :*
Anissa Ouali

Hola Kira_66!!
Primer de tot, es important que tu mateixa vegis si t'agrada o no, una de les coses que et poden ajudar és poder parlar amb ell, que un amic o amiga en comú us presenti.
Aneu junts a classe? o al mateix institut? això et pot ajudar a trobar el moment. Quan ja us hagin presentat o en alguna conversa pots proposar-li fer alguna cosa junts, anar a fer un tomb,... Això tant t'ajudarà a saber si a tu t'agrada com veure si tu li agrades a ell. com pots veure no hi ha una manera màgica per fer-ho per això no t'has d'atabalar i anar mica en mica.
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali