Preguunta245
Bona tarda! M'agradaria saber si es possible que una noia heterosexual s'enamori d'una lesbiana? En cas afirmatiu i també en el cas que hagués estat sempre amb nois, podria ella mateixa no voler veure aquest sentiment i negar-s'ho?
Moltíssimes gràcies. Feu molt bona tasca! ;-)
Anissa Ouali

Hola Dragoin!
cadascú és pot enamorar de qualsevol persona o podem sentir atracció o diversos sentiments, per exemple com dius cap una persona del mateix sexe o contrari.
A vegades aquest sentiments poden resultar xocants per nosaltres i ser difícils d'entendre, ja que els hi podem tenir por. Però no ha de ser únicament així, potser que no hi hagi un enamorament i simplement estigui a gusta amb aquesta persona i la negació és una manera de dir que no està enamorada.
és important que la persona que li passa això, no es senti pressionada ni és pressioni, i es doni temps per veure com van les coses!
una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali