He perdut les esperances, en la meva amiga
Hola, primer de tot, gràcies per tot el que feu, i per ser'hi aquí sempre.
jo us explico, som un grup de quatre amigues, som millors amigues des de sempre, fem 3r eso, yo i una de les meves millors amigues anem al la mateix clase, i les altres dues en clas es diferents. La cosa es que amb la que vaig a la clase, yo i ella sempre reiem érem felices i no ens importava res, només disfrutar del moment, el cas es que ella ha canviat moltíssim ha agafà una depressió perque la seva bessona va néixer morta, mai si va fixar tant fins ara, i ya no riu és pasa el dia plorant, i a mi m'afecta moltíssim més del que es pensa ella, fins i tot yo no li trobo sentit a res ara, va al psicòleg ella pero no veig que funcioni res, l'estimo moltíssim, i totes estem sofrint per ella, no vull que li pas i res dolent, només vull que torni a ser com es. Tot ha canviat.
Si llegeixes això, espero que no t'enfadis, necesitaba descarregar me yo també estic fatal
Que podria fer? I Merci per tot, si ho llegiu, ho agrairia.
InterPersonal

Hola alyce! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que estiguis trista per la teva amiga! Mira també el fet de que ella ja està posant remei a aquesta situació! Està anant al psicòleg i això vol dir anar a buscar solucions!! És positiu.
Tots passem moments a la vida en que no estem del tot bé! És natural! la vida és una aventura més que un conte on tot sempre va bé!! Per tant, el qeu hem de fer és ser aventurers i davant dels obstacles activar aquella part exploradora i de valenita que tots tenim i buscar on sigui els recursos epr tirar endavant. L a teva amiga, si va al psicòleg trobarà aquests recursos! Confia-hi, anima-la i veuràs com en aquesta temporada també hi ha moments de diversió!
Un altra consell! És bonic comprendre als altres i saber-se posar el seu lloc. Això és l'empatia , una habilitat emocional molt important!! De totes maneres, l'empatia significa comrpendre la situació epr la que passen, però no ben bé patir igual que l'altre. És comprendre'l i acompanyar-lo.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat