DEPILACIÓ I POSIBLES FONGS A LES PARTS???!!
Holaa!! Donç jo desde fa uns mesos tinc relacions sexuals amb la meva parella, i es clar, em depilo, el diu que lo l'importa que m'estima igual sigui con sigui (practiquem sexe oral de vegades), pero obviamente jo se que per a ell no sería gens agradable per molt que digui. El caso es que em depilo amb cuchilla i doçs jo soc una persona que tinc la pell SUPER SENSIBLE, ja desde perita cada dos per tres en surten erupciones, per els cambis de temperatura se m'estonen les mans i coses d'aquestes. Llavors de depilarme allá s'irrita la zona més cap a l'ano, i a les ingles em surten granets, a demés que de vegades alguns pelets surten pero dins i piquen i aixi, que molesta. Llavors vaig amar al metge la semana pasada porque en picava i "escocía" la zona. Em va dir que tenía la pell irritada de depilarme o un tema d'aquests. Llavors m'els he deixat creixer, pero obviamente creixen bastante dura i pfff... Con els tinc per allá, pero la zona de ano una poca, pero la vagina externamente, una mica la zona més superficial dels llavis de la vagina, donç piquen i molesten. Com i amb que em puc depilar la zona perqué no se m'irriti i que no molesto ni piqui (que no sea amb láser), quant por costar la cera d'aquesta zona? M'ho puc fer a casa? Pero cert una altre pregunta, el meu novio té fongs a les mans ja que jo vaig agafar las peus un día a la platja i de tocar-me'ls s'em van pasar a les manos, i con jo lo donava la mà (el meu tractament ja acabat, ja no tinc a les mans) s'els he pasar, la qüestió es que tenia unes cosetes desde fa una setmana i no lo va donar importancia i avui a anat al metge i han resultar ser fongs. Ell en va fet dits el diumenge quant ja els tenía, m'els por pasar a la vagina? O són fongs diferents i no es poden pasar? El día que vaig anar al metge jo vaig anar perqué no sabía si pot ser els picors podien ser per fongs (aixo va ser dilluns pasar i encara tenia, el encara no, pero con m'agafaba la mà sempre i un día en va fer dits, doña estava preocupada per si m'els havia pasat) i em va dit que no es podien pasar que eren diferents o una cosa aixi rara, la veritat es que no la vaig escoltar molt perqué estava aliviada de que no fosin (portava dies preocupada pel tema), pero aixó torno a fer la pregunta. Gracies!!!
Anissa Ouali

Hola Maretta!!
La pell sensible s'ha de cuidar molt i molt bé, hidratat-la amb cremes especifiques per aquesta zones i pells sensibles (el metge et va recomanar alguna?) si no es així no dubtis en tornar i que et pugui recomanar alguna especifica o preguntar directament a la farmàcia.
Per aquestes zones l'ideal es poder anar a un professional estètic perquè ho faci, principalment ho farà amb cera, es dolorós però menys que si ho fas tu sola. Explicar-li tambe que tens la pell molt sensible Per tal que possi alguna crema o hidratant que ajudi a calmar la pell.
Sobre els fongs poden ser molt contagiosos i passar a diverses parts del cos, pot ser que la zona vagina es pugui contagiar si hi ha fongs a les mans, i potser que no. Si el metge t'ha dit que no, llavors no t'has de preocupar.
Si en algun moment sents picors o tornen a venir els dubtes, que no et faci res anar al metge i consultar-ho.
Una forta abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Anissa Ouali, @AniOuali