Una historia llarga... amb dubtes!
Bé, primer de tot, hola.
Em dic Blanca i tinc 12 anys,faig 1r de la ESO. Al insti he estat tontejant amb un de 3r de la ESO, i abans d'ahir me'l vaig tobar pel carrer. Em va agafar entre els seus braços i em va donar un bon morreo amb llengua. O sigui que ara sempre que ens trobem pels passadisos ens morrejem. El cas esque un dia, al pati del matí em va portar als lavabos i em va preguntar si ho volia fer amb ell. Es clar jo soc verge i fer-ho per primer cop en els lavabos del cole no es gaire agradable... Pero clar jo feia temps que desitjava fer-ho, i fer-ho amb algu amb experiencia es molt millor. Aixi que el vaig estampar a la paret i li vaig morrejar, tot va anar perfecte el problema va ser en el moment de tenir que posar el penis a la meva vagina, feia com uns 16 cm aixi que em va fer mal, pero ho vem deixar estar. Ara quedem mes sovint per follar pero l'altre dia vam quedar a casa seva, i se li va ocorrer una cosa. Em va follar pel cul, si si, el ue sentiu. Em vaig sentir estranya, i per acabar de rematar em va posar la llengua a dins. Li vaig dir que pares pero va seguir. No se si tornar a quedar amb ell, peruè nomes li importo pel sexe o per alguna cosa més. HELP! Gracies
Anissa Ouali

Hola Blanca!!
Primer dir-te que no has de tenir pressa per fer encara que l'altre vulgui o insisteix. Si hi ha alguna cosa que no t'agrada es molt important no fer i que l'altre respecti el NO. Si tens la sensació que l'altre només vol quedar per mantenir relacions sexuals, i tu vols conèixer i fer altre coses junts, potser seria millor no quedar a casa, i fer alguna cosa junts: sortir, anar a prendre alguna cosa,... I sobretot parlar sobre els teus dubtes.
Dos coses més: 1. Sempre sempre s'ha d'utilitzar el preservatiu ja que els risc d'embaràs i les infeccions sempre està present, encara que sigui la primera vegada que vas mantenir relacions sexuals.
2. Fer-ho en un espai on no estiguis a gust ni còmode (a més a més que al institut pot tenir conseqüencies importants si us veuen) fa que el dolor aparegui amb més facilitat.
Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali