Pastilles anticonceptives
Hola, tinc 17 anys i vull prendre la pastilla anticonceptiva. No tinc una menstruació irregular, només vull prendre-la per mantindre relacions sexuals sense preservatiu amb el meu novii. He demanat cita a un ginecòleg però es per d'aquí 5 mesos. No vull esperar tant de temps, què puc fer?
Anissa Ouali

Hola Martinsch!!
És molt important assessorar-se abans de prendre las pastilles. De quina població ets? busca si existeix els servei de Tarda jove al teu poble o ciutat. A diversos d'aquest serveis ofereixen la possibilitat de consultar amb un professional de la salut. També pots consultar si al teu cap ofereixen aquest servei de tarda jove.
Hi ha una opció més, generalment a tots els institut, ofereixen un servei que s'anomena Infermera de Salut i Escola, on pots anar a parlar amb la infermera i que et recomani els serveis on puguis parlar amb un metge sobre això.
D'altra banda, pensa que és d'aquí 5 mesos. Sembla molt de temps però potser és un temps que podeu seguir disfrutant i passant-ho bé i que el preservatiu no sigui un enemic.
Si no ho trobes, explica’ns de quina població ets i buscarem!
un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali