LI AGRADO?
Hola, fa moltíssim de temps que m'agrada el meu veí; m'atrau moltíssim. El cas és que ell de vegades em fa senyals com si jo li agradés, perquè em comença a dir que jo em mereixo un bon nuvi i coses així, però no se si ho diu en plan conya o en plan amistat. però es que d'altres vegades doncs em diu coses que sembli que no vulgui res de res amb mi i això m'aixafa molt, perquè diu que no soc massa guapa però desprès diu que de moment no vol tenir res amb mi, peròaquest "de moment" em fa ubtar, ja que la nostra relació en persona es una mica de tombteig, estic feta un lioo i necessitu ajuda urgent perque m'agrada moltíssim i m'he passat dos mesos sencers sense veure'l i no m'hi puc oblidar d'ell.
Anissa Ouali

Hola Portadora!!!
Lamentablement no tenim una bola màgica per esbrinar si a ell li agrades o no, si vol alguna relació o no,... i és aquí on tu has decidir que vols fer.
Seria molt important que pugessis xerrar amb ell i explicar-li o deixar-li veure que t'agrada i tens sentiments cap a ell, pots primer escriure el que li vols dir, i així tenir les coses una mica més clares. Si no li vols dir cara a cara pots utilitzar una carta o on correu personal per fer-li arribar.
Un altre opció és no dir res i seguir interpretant senyals, però el resultat serà el mateix que el d'ara.
També pots triar de no dir-li res, intentar oblidar-ho i buscar suport i distreure’t amb les amigues.
Agafa el temps que necessitis, no és fàcil, però és important que mica en mica vagis decidint que vols.
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali