Dos nois?
Hola, m'agradaria molt que hem poguessiu ajudar en un problema! Fa dos anys i mig que tinc novio, i estic completament enamorada d'ell, el problema es que ell es un pel especial i m'estima a la seva manera, pero no em don tant de carinyo com m'agradaria, aleshores, aquest estiu vaig conèixer un noi al lloc on passo l'estiu, i es va enamorar de mi i vam estar junts, pero ell no sabia que jo tenia novio, i a més a més, jo no estava enamorada d'ell, simplement, ell em donava la falta de carinyo que necesitava. Ara continuem parlant, pero jo no se com dirli que no vull res amb ell, sense explicarli que tinc novio.. i em fa por dirli que tinc novio per si li explica tot... Ja se que vaig actuar malament, pero no vull perdre al meu novio.. va ser un error i no se com solucionar-ho! Podrieu ajudarme sisplau?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és important que vegis qeu no cla posar tirites a les relacions amb altres eprsones quan no estem a gust. Enlloc d'això e´s més útil i positiu epr realment solucionar el problema, parlar cara a cara amb el teu nòvio i negociar com voleu portar la relació i què necessiteu cadascú.
No has de donar explicacions. Sii t'ho demana, simplement educadament explica que ara mateix no sents que vulguis alguna csoa més.
Sigues sincera amb tu mateixa taabé. Segur que pots seguir parlant amb l'altre sense confondre't? no estiguis a dos mars per falta de qeu un et doni el que vols. Estaràs millor amb tu mateixa si jugues net i et esculls només a un dels dos.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat