URGENT: TINC LA VAGINA DEFORME?
Tinc una pregunta que m'incomoda bastant. El que hem pasa es que tinc un dels llavis inferiors més gran que l'altre,no es molt exagerat, però es note una mica.
No sòc verge, i tinc novio, amb el meu novio sol hem tingut relacions sexuals un cop, al posar-me els dits no sé si ho haurà notat o no, pero tinc 'vergonya' de que més endavant, si ell m'el xupe, que ho vegui i o noti molt més, i que hem deixi perquè li fa angunia o algo...
Les preguntes són:
Posan-me els dits i tocan-me el clitoris ho ha pogut notar?
Que faig? Me he avergonyir de això? o puc fer el sexe igual sense preocupacions?
A l'hora de donar un pas més endavant de xupar? actuo amb normalitat?
Dona'm tota la infromació i conçells que puguis d'aquesta tema, t'ho agraïria moltissim, i per cert, molt bona feina, petons!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
El primer que has de saber és que tenir un llavi més gran que l'altre és completament NORMAL! Les persones no som simètriques, és a dir, el nostre costat esquerre no és idèntic al dret. Per exemple, no et passa quan et compres unes sabates, que una apreta més que l'altra?
No t'amoinis per una cosa tan normal. Pensa que els testicles del teu noi, segurament també són diferents (n'hi ha un més gran, més pujat...) i això no ha d'impedir que us ho passeu bé durant les vostres relacions! :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat