Mai m'havia sentit atreta per una noia...
Hola, bueno he decidit fer aquesta consulta perque no aguanto més, rebentaré.
Sóc una noia que mai mai s'hagués plantejat de sentir alguna cosa per algú del meu mateix sexe, però m'equivocava.
No paro de pensar en ella, en que demà la veure a classe, en que vull estimar-la i dir-li tot el que sento. Ella és una molt bona amiga meva, de les millors, de vegades li insinuu alguna cosa com que alomillor algún dia m'agradaria estar amb algú sense importar el sexe o coses semblants, ella no s'oposa, al contrari, em diu coses com: "olé tu!" o "que ella faria el mateix algún dia.." però sincerament crec que ella diu molt pero mai farà res. Vull dir, crec que ella es heterosexual per molt que digui i no sé ja que fer... L'estimo moltíssim i vull estar amb ella, però se que em farà mal. I cada cop que em parla de algún tio o algú em fa una punxada el cor, no sé que fer.
També es cert que no m'havia fixa't mai en una noia, i probablement estigui confonent amistat amb amor però esque mai m'havia sentit així amb ningú.
No li puc explicar a ningú això perque bàsicament ningú sap que alomillor sóc homosexual i tampoc vull fer-ho.
Necessito consell, que faig? Parlo amb ella seriament? I si per culpa de parlar Mb ella de algun sentiment que alomillor estic confonent tot canvia i la perdo
..? Ajuda sisplau, porto dies molt preocupada, gracies.
Una abraçada molt forta!
IESP

Hola Laura!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
En primer lloc, et diria que ara no et preocupis en saber si ets homosexual o heterosexual: això se sap amb el temps, quan veiem de qui tenim més tendència a enamorar-nos... És a dir, que t'agradi ella no et fa 100% homosexual (igual que passa al revés), ja que les persones ens enamorem de PERSONES no de genitals, oi?
De moment, el que saps és que t'agrada ELLA. I tens el mateix problema que una parella d'amics heteresexuals: declarar-se a una persona amb tanta amistat sempre fa por! Hauràs de decidir què et pesa més: si les ganes de dir-li el que sents o la por a que et rebutgi... Tu decideixes!!!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat