Varios Dubtes Responeu Siusplau!!!
Per començar moltes gràcies per respondre la meva consulta, ja que tinc uns cuants dubtes rondant el meu cap i m'he decidit a fer la consulta. Ho sento si hi ha faltes ho intento fer el millor possible.
Començant amb els dubtes, els ennumeraré per a que us sigui mes fàcil respondre
1.- M'agradaria saber com es medeix el penis, ja se que es pot fer amb un regle i tal, pero magradaria saber de quin punt a quin punt.
2.- Quina es la mitjana de llargada del penis als 14 anys?
3.-Quina es la mitjana dels pits de les noies?
4.-Ara el plat fort. Et poso en situació. En uns dies anem de col•loniès i he quedat amb la meva novia per a liar-nos, fins aqui tot bé, el problema es que no m'he liat mai i magradaria saber tècniques, que fer i cuant hauria de durar mes o menys, no vull acabar molt aviat o estar massa temps.
5.-Per últim ella diu que després de liar-se vol tocarme el penis i a mi ja m'agradaria, però no li fara cosa que tingui péls?
Siusplau responeu la consulta, segurament hi ha gent qie te dubtes semblants i si més no, m'ajudeu a mi.
Moltes gràcies per fer el que feu. El vostre treball es marevellós! Un petó adolescents!
Anissa Ouali

Hola Gerard! Moltes gràcies per la teva consulta i com ens l'has presentat, això ajuda molt per donar-te una resposta més clara a cadascuna.
Anem per feina:
1. Per conèixer la mida del penis, s’ha de fer amb el penis en erecció, i contar des de la base del penis fins la punta.
2. No hi ha una mitjana de penis per edats, el que si que et puc dir, és la mitjana general aquí a Catalunya és de 13cm (són els resultats de l’ultima enquesta realitzada fa uns anys)
3. No hi ha una mitjana coneguda, els pits en l’adolescència van creixent i cada noia al seu ritme. Aprofito aquesta consulta per comentar-te que la mida “normal” de penis o pits no existeix, i les mitjanes són simplement curiositats però no marquen l’ideal.
4. No hi ha tècniques exactes per liar-se, quan ens sentim perduts, una manera de començar és deixar-te guiar per l’altre, seguir el moviments dels llavis, per exemple, o agafar la mà de l’altre i anar-lo guiant.
El temps és molt relatiu, es tracta de que estigueu a gust, sense pressa, i anar mica en mica. També és molt important la cofinança i poder parlar sobre això, amb la teva novia.
5. Tocar i acariciar els gentils, és un espai molt íntim, i si tu estàs còmode, encara que hi hagi pels, a l’altre no li ha de molestar.
Una part molt important de totes les consultes, sobre tot les dues últimes, és la comunicació, fa vergonya, però fer és més íntim i fa més vergonya, però ajudaria molt poder parlar explicar i ajudar-vos l’un a l’altre, fent que gaudiu molt més l’un de l’altre.
Espero que haguem arribat a temps a les teves consultes! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali