(pregunta!!!)¿?
Hola tinc 15 però em falta molt poc per als 16!!, jo tinc un dubte desprès d'una relació amb preservatiu com puc comprovar si no esta trencat?
ahh i una cosa durant l'acte sexual com podem mirar si s'ha sortit el preservatiu?Es nota molt si s'ha sortit?Ell ho notaria no?
Es que em fa moltissima por quedar-me embarassada... I abans de fer-ho amb el meu novio volia estar segura!
Perque estic preparada per fer-ho amb ell però la por de quedar-me embarrasada em supera:(
Anissa Ouali

Hola N_25!!
Sobre el preservatiu: després d'utilitzar el preservatiu pots comprovar que no s'hagi trencat, principalment de dos maneres: omplint-lo una mica d'aigua o fent un nus al preservatiu, i veure si hi ha algun petit forat.
durant la relació sexual s'ha d'anar mirant que el preservatiu no s'hagi sortit, per fer-ho és important, en algun moment anar una mica més lent i comprovant: ja sigui tocant o mirant el penis i que el preservatiu estigui allà.
Moltes gràcies per els teves consultes, ja que solucionar els dubtes és un dels passos per desfer-se de la por. Un altre i molt important és parlar d'aquesta por amb el teu novio, això us ajudarà que els dos us protegiu.
Anissa Ouali, @AniOuali
una forta abraçada!