Bulling
Hola, tinc 12 anys (faig 1r-ESO) i tinc molts problemes a l'escola. Desde 3er de primària que hi ha gent que em toca una mica les pilotes i em fan bulling. Intento no fer-lis cas però es que es impossible i a sobre jo no em puc defendre perquè ells son com un exercit i si els hi fas algo allà tu! A casa ho explico i em recolzen de tant en tant però no crec que sigui el suficient. Molts cops m'enfonso i no aguanto més. Molts cops penso que si de veritat la meva vida té sentit. Si us plau ajudeu-me com abans millor, no se que fer!!!
InterPersonal

Hola GR-My love! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs està bé que en puguis aprlar a casa. Mira de fer alguna cosa. Potser a casa estàn també pendents de moltes coses i, no és que no et vulguin ajudar, sinó que potser ja va bé que els hi recordis de tan en tan tu com estàs!
També et recomano que parlis amb algun professor! Això e´s molt important! Si ara ellss no paren tot i que tu has provat coses, necessiteu un adult que t'ajudi i que els hi demostri qeu d'aquesta manera no es tracta a la gent!
Confia en tu i en el cop de mà que et pugui donar un profe, monitor, etc...Tot es solucionarà si fas aquests passos! una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat