AJUDAAAAA
Holaaa
Fa mesos que no em veig bé amb el meu cos, abans no em preocupava, però ara cada vegada m'obsessiono més, casi cada dia em peso per saber si he aconseguit baixar almenys una mica de pes. Jo quan em miro al mirall cada vegada em fan més fàstic les meves cames, i la panxa. I llavors al cole, veig a les altres noies i les veig primes i llavors m'entra aquella necessitat de estar prima i estar com elles. Faig 3r ESO i peso 47kg i faig 1,60. Em podrieu dir què puc fer per aprimar-me les cames i panxa?
petooneeets
Sara Bujalance

Hola funcrazy! El teu pes és baixet per la teva alçada, així que estàs prima! És impossible que tinguis res gras, ni cames ni res! Això vol dir que el problema no està en el teu cos (el teu cos està bé), sinó que el problema està en com et veus tu a tu mateixa, o sigui, és un problema de percepció, i això no s'arregla aprimant, sinó que s'arregla treballant autoestima. Per aconseguir sentir-te bé amb tu mateixa és important valorar-te de forma positiva (fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu i, si cal, demana ajuda a familiars i amics per fer-la), donat permís per equivocar-te i tenir defectes com tothom i rodejat de gent que et faci sentir bé. Pel que fa al pes només cal que mengis equilibrat i facis esport per assegurar-te un bon pes. Fer esport és una molt bona manera de treballar el cos, fent bici, patinatge i step treballaràs cames en particular i fent abdominals i exercicis amb un hula-hop treballaràs panxa i cintura sobretot. Molts petons!!