Estic gorda!
Hola adolescents! Tinc un problema i és que trobo que estic gorda ...
Faig 1,50 d'altura (sóc baixeta) i peso 44 k . Als patis fa mesos que no menjo res i a dinar menjo perquè m'obliguen .... Tots em diuen que m'he aprimat molt i no estic gorda però jo em miro als espill, però veig que encara estic gorda..
Necessito ajuda! No sé que fer...!
Moltes Gràcies ! Un petó.
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, estàs prima! Així que res d'aprimar perquè podries tenir problemes molt seriosos de salut!! A més, si vols mantenir un bon pes és molt important que mengis de tot, variat, equilibrat i que NO et saltis cap àpat. Menjar poc i/o saltar-se àpats fa engreixar a mig/llarg plaç (tot i que al principi aprimis una mica), ja que el cos "s'espanta" de no rebre prou aliment i aleshores s'esforça per engreixar, o sigui, per fer més reserves d'energia per poder-ne tenir quan en necessita i no li arriba prou aliment, ja que el nostre cos té memòria i s'apren la nostra forma de menjar. Per evitar engreixar és superimportant menjar suficient, si no, el cos aprèn a engreixar. I si tothom et diu que estàs bé i tu ets la única que no t'hi veus bé, el que t'està passant és que t'estàs veient més grassa del que ets realment, i això no s'arregla aprimant, sinó que s'arregla aprenent a valorar-nos de forma positiva. Molts petons!!