Pes sóc Anonimiti😘
Hola!
El cas es aue medeixo aprox. 1.61 pero avui me pesat i me adonat k peso 51.4. Me traumat, es un pes molt alt!
Ja se k em direu k esta be pero bull pesar 45kg k esta be. No puc suportar la idea de passar dels 49.9 kg, pk em miro al mirall i penso : Caram! Que primeta i bonica que estàs!
Despres miro la balança i em traumatitzo😢😣
Bueno, he de tenir en compte k no feia gaire (1ora) que mavia menjat un bocata d'uns 30 cm ben bons! I crec k el bocata ha fet k pesi mes i k kuan cagui em baixara.
Se k dieu lo de lestil de vida aixi k: faig esport 2 hores a cole, i als caps de setmana camino o corro unes 4hores (repertides entre caminar i corre), menjo be pero magrada picar de tant en tant, bec cada mari i nit un got de llet amb colacau i a la nit menjo patates i quicos.
Magradaria baixar de pes. I tinc unes preguntetes:
1. Es veritat k kuan intentes aprimar, primer saprimen les tetes i cul?
2. Es veritat k el pes ideal es de 10-15 menys k lalçada?
Be i tambe dir k no penso deixar de menjar sita cap circumstancia, no fumo i faig esport pk magrada i se k si corro enrere cremo mes calories (demostrat cientificament eh!)
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està molt bé, així que ni de conya aprimis més! 49 o 45 quilos és massa poc i podries tenir problemes molt seriosos de salut! Podries acabar a l'hospital, així que treu-t'ho del cap! A més, en el cas d'aprimar el primer que perdries són les tetes i el cul (és el primer que es perd sempre). El que no és veritat és que s'hagin de pesar 10-15 quilos menys que l'alçada. Això és una llegenda urbana, ja que el pes ideal com a tal no existeix, sinó que cada persona, en funció de la seva genètica, estil de vida, estat de salut, edat, etc. té tota una franja de quilos que van d'un pes mínim recomanat a un pes màxim recomanat, i aquesta franja varia molt d'una persona a una altra, tot i tenir mateixa alçada, per exemple. El teu pes està molt bé, així que quedat tranquil·la. Molts petons!!