Anorexia :(:
Crec que tinc anorexia, pero el pitjor de tot es que des de fa 2 anys em sentot gorda i no menjot tant... i fa poc, vaig buscar anorexia a google i vaig descobrir les pagines Pro-Ana i m'encanten. no pot pasar un dia que no les miri amb aixo mestic adonant que estic aprimant i ja no puc parar (percert, no li e dit a ningu perque no vuy que em fagin menjar) Bueno medeixo 1,50 i peso 45 Pero buy arrivar a 35. Tambe ara ho faig perque la meva millor amiga era mes grasoneta que jo i va deixar de menjar (no savem perque) i sempre li estan diguent que esta masa primaa.... i jo vuy ser mes prima que ella :( Necessito aprimar però la majoria de vegades la meva mare m'obliga a menjar. La pregunta que et vuy fer es que: Que opines sobre això? Que puc fer per aprimar mes ràpid? Gracies. (necessitava explicar-lo algú no puc contenir-ho mes perquè al final anava a explotar i s'enteraria tothom)
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. La veritat és que pel que expliques és possible que estiguis tenint problemes relacionats amb el pes i el menjar, problemes que es poden convertir en un trastorn de la conducta alimentària, o sigui, en una malaltia greu que fa molt de mal. Les pàgines pro ana són perilloses. Els amics de debò no et donen trucs per aprimar, sinó que t'estimen i t'ajuden a sentir-te bé tal i com ets. Els amics de debò no et castiguen per haver menjat, sinó que volen que tinguis una bona salut, i els amics de debò t'estimen com ets, grassa o prima, alta o baixa, siguis com siguis. Allunyat de les pàgines pro-ana, només ajuden a destruir-te (i els trucs que donen per aprimar són falsos i no tenen cap base científica). Parla amb la mare sobre com et sents, ella t'ajudarà de debò perquè ella sí t'estima. Sé que pot costar fer-ho, però tu no tens la culpa del que t'està passant i ella té el dret d'ajudar-te, tal i com t'agradaria fer-ho tu si ella tingués un problema. Confia en ella i explica-li la teva preocupació pel pes. També pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09). Molts petons!!