Sexe o amor?
Hola!
Sóc una noia (no sóc l'usuari, sóc amiga) que tinc 16 anys. Jo tinc un novio, pero com a mínim ens feiem petons. A mi, sempre m'ha agradat com a persona, ja que és amable, simpàtic...
L'altre dia, a l'institut, al lavabo,va venir un noi que em posa molt caxonda. Jo estava entrant al lavabo, i ell es va entrar ràpid on estava jo. En veure'l allà sols, em vaig excitar molt i ens vam liar. Em va tocar, i al final ens vam quedar, ell sense samarreta i jo amb pantalons però amb sustens. Com que va tocar el timbre, vam marxar cap a classe. Durant les classes, ni parava de pensar en ell i tenia ganes de tornar a tocar-lo i a fer-li petons. El meu novio després, vam quedar i vam dinar junts, però ell no em porta en aquest sentiment en el que havia pasat. A la nit, el noi amb el que ens havíem liat, em va trucar i vam parlar sobre els nostre senetiments. Al final, com que estava tant, no sé, tant excitada, vam quedar per anar al llit la nit següent. La nit següent, vaig perdre la virginitat amb ell i ens ho vam passar molt bé, ens va fer petons, vam jugar.... Durant aquests dies estem tenint cites de lios o a vegades de sexe. El fet, es que ell em fa sentir plaer i amor i el meu novio només "sinceritat" o estima. No sé que fer!!! PD: D'aquí un mes amb el noi que em va liar, tenim moltes ganes de practicar sexe ora!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La situació que ens expliques no és gens senzilla ja que hi ha implicades diverses persones.
Potser valdria la pena que valoressis què vols, estar amb una persona que et desperta tot això que ens expliques, passió, plaer i amor, o amb la persona amb qui comparteixes sinceritat i estima? Aquesta decisió no és fàcil, i no la podem prendre nosaltres per tu. L'has de prendre tu i saber que tindrà conseqüències, no saps com reaccionarà ni l'un, ni l'altre, i has de saber que ho hauràs d'afrontar.
Esperem que tot el vagi bé i que puguis prendre la decisió sola.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat