Necessito ajuda, soc noi!
Hoola:)
Mireu, tinc un problema que em preocupa força: Quan vull fer petting amb una noia no "se m'aixeca", osigui que no se "m'enpina", no tinc erecció... Ja m'ha passat dos cops i no se que fer..
El que passa és que mentres m'estic liant amb la noia si que la hi tinc d'aixecada però quan ella possa la ma allà dintre de cop es "fluinxeix", és com si el meu penis tingués por i s'amagués(no se com explicar-ho..).
He llegit per internet que pot ser un problema de nèrvis. Jo crec que pot ser això perque quan estic sol, només en pensar que aqella noia em va posar la ma dins els pantalons i tal ja sem aixeca.. però no n'estic del tot segur si és aquest el motiu perque en el moment en el que ella posa la ma alla abaix no m'hi noto pas de nerviós.. (només he intentat fer petting dos cops i els dos m'ha pasat això... i ara crec que he agafat "por" a fer petting, és a dir que em fa por que em torni a passar el mateix i per això ja no matreveixo a intentar-ho...)
L'altre cosa que em preocupa es que no la tinc gaire gran (em medeix 14 cm en erecció i tinc 16 anys) i em fa molta vergonya el que en puguin pensar la meva novia..
(info adicional: el primer cop que vaig intentar fer petting va ser a principis d'aquest estiu amb una noia que m'agradava desde feia temps (no vem comentar lo de la meva "no-erecció") i després el segon cop va ser amb la meva actual novia fa 2 o 3 dies a casa seva, al seu llit.. després no ho vem comentar lo que m'havia passat perque encara no ens tenim prou confiança.. fa només un mes que estem junts i jo soc molt vergonyós.. vaig pensar en comentar-li però esque després de pensar-hi, vaig arribar a la conclusió de que no en faria res de dir-li, és a dir, que per dir-li, no se m'aixecaria...
Tinc 16 anys (soc del 97)
Anissa Ouali

Hola Vinagreipatates!!!
Et vull comentar dos coses molt importants amb això que t’està passant:
Primer, que hagi passat dos cop no significa res!! La sexualitat és un aprenentatge, i com a tal, a mesura que anem vivint certes situacions, experimentant, sentint.... anirem observant allò que ens agrada, que no, que pot passar en ocasions (per exemple que no s’aixequi).
Segona cosa, fixa’t en una cosa abans de tot: quan estàs tu sol i et masturbes s’aixeca o quan estàs pensant i imaginant, com quan t’estàs liant amb ella, també apareix l’erecció (abans de que ella posi la mà).
Llavora’ns on està el problema? Quan el penis entre en joc (quan ella posa la ma), com tu ve dius el penis te por i s’amaga!
Quan tu llegeixes que pot ser pels “nervis”, no és refereix literalment a estar més inquiet o “nerviós” físicament, sino al que t’està passant pel cap, és a dir, què penses? Què sents? I què fas?.
Per exemple, segurament en quan ella comença a posar la mà allà, el teu cap comença a pensar: no s’aixeca! No hi ha erecció! torna a passar el mateix! Que pensarà ella!... (o altres pensaments similars aquests). En aquest moment el teu cap (òrgan sexual més important) deixa de imaginar, pensar en allò que esta fent, excitar-se,... i comença a “preocupar-se” (comença la por i s’amaga). I si a sobre afegim que està preocupat per la mesura del seu penis... la por acaba sent més forta. (és com si literalment estiguessis observant el teus genitals per veure que fan)
Que podem fer? Fixa’t en que fas quan estàs sol, o quan us esteu liant i “tot va com t’agrada”, mira que fas per relaxar-te, gaudir, “escalfar” el teu cap... i veuràs quines coses t’ajuden a concentrar-te en l’aquí i l’ara d’aquell moment.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali