sobre pits (vergonya)
Hola!
Em fa vergonya fer aquesta consulta...
A veure a mi em van començar a créixer els pits a 6è de primària, una mica (amb tops ja feia).. però aquella època ningú més en portava a 6è, els nens es reien d'això perquè es notava que en portava i jo vaig deixar-los fins a 1r d'eso, que llavors ja era una mica més normal.
El cas és que crec que a causa d'allò tinc els pits caiguts... no em queden bé cap sostens... i els meus pits no m'agraden... A més crec que hi ha una talla de diferència (ja sé que sempre n'hi ha, però lo meu és exagerat...).
Cap sostens em queden bé.
No sé mai si agafar una talla o una altre, perquè em fa por que una siui massa o gran o massa petita, o 90 o 95?....o potser fins i tot altres, és que no sé quina faig.... i m'estic quedant sense sostens perquè no em sento bé amb caps...
A més amb els push-up amb un pit em queda bé, però l'altre se'n va de lloc i es nota... i cada 2x3 me'ls intento posar bé... però queda fatal... i els quins no són push up me les sento caigudes....
En resum, no em sento còmode amb els meus pits...
Consells de tot?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la confiança!
Que els pits caiguin és efecte de la gravetat i la forma natural del teu pit, i això no depèn de si els pits són grans o petits. Per tant, que els tinguis així no és perquè a 6è no vas portar top. També has de saber que totes tenim un pit més gran que l'altre, igual que també tenim una mà més gran que l'altra. Si creus que la diferència entre un pit i un altre és realment molt gran, consulta-ho amb el metge perquè pugui valorar el teu cas concretament.
Per altra banda, entenem com et sents quan veus que no trobes sostens que et quedin bé, moltes noies es troben en la mateixa situació que tu. Et recomanem que no vagis a les típiques botigues de roba interior, i vagis a alguna botiga especialitzada on t'ajudaran a trobar aquells sostens que millor s'adapten al teu pit. Nosaltres et podem recomanar la botiga Change, a Barcelona n'hi ha una a Rambla Catalunya i l'altre al centre comercial La Maquinista.
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat