Relacions sense preservatiu
M'agradaria consultar una cosa. Des de fa aproximadament mig any la meva parella i jo ens hem acostumat a tenir relacions sexuals sense preservatiu tot i que en cap ocasió ell ha ejacultat dins i a mi tots els mesos m'ha vingut la menstruació, encara que noto que últimament em ve amb bastant de retrás. Pot tenir això alguna relació? I puc quedar embarassada si ell no ejacula dins? M'amoïna aquesta idea i no sé que fer perque tots dos som molt joves i no volem tenir cap ensurt...
Agrairia l'ajuda:D
IESP

Hola Malvarez!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Sí que hi ha risc, evidentment.
Sovint, els nois abans d'ejacular el semen expulsen un altre líquid anomenat preseminal: aquest líquid serveix per netejar el conducte de la uretra (per un sortirà el semen), però també conté espermatozoides. Per tant. és un líquid que si entra a la vagina, ja pot deixar embarassada a la noia.
Potser fins ara heu tingut molta SORT... El problema és que mentre ell no es preocupa, tu estàs cada mes patint per si et vindrà la regla o no, i aquesta sensació és molt desagradable. El sexe hauria de ser divertit i plaenter per tots dos, no creus?
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada,
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat