Què puc fer...?
hola! Què puc fer per agradar-li a un noi? Ell m'odia només per ser lletja, em va insultant davant dels seus amics....totes les meves amigues es preocupen per mi, m'estimen, m'adoran!! El cas es que ja porto aixì 6 mesos sense parlar amb el nen que m'agrada, i ell encara m'insulta davant dels seus amics, i aun aixì encara m'agrada aquest nen. Es que es!! 😍😍😍😍😍 No se que puc fer per caura-li millor! Ajuda siusplau!!! Gràcies, petons!!!😘😘😘😘
IESP

Hola Anònimaaa!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per escriure'ns!
La millor manera que tens per agradar a algú és sent tu mateixa i fent-te respectar! Encara que soni molt típic, és la millor carta de presentació. No hem de fingir ser qui no som, ni voler ser el que els altres vulguin que siguem. Per tant, accepta't i estima't tal com ets.
De totes maneres, una persona que t'insulta no mereix que tu li facis cap tipus de cas. No has de permetre que ningú, sota cap circumstància, et falti el respecte i t'insulti. Ningú! Encara que aquest nen t'agradi, no ho pots tolerar!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat