gorda, prima?
Hola adolescents!
Ja fa uns mesets que em sento gorda, depen com em miro prima, li pregunto a la gent i me diu que estic be, perfecta, fins i tot de nota de fisic jo em vaig posar un 5-6, i l'altra gent em posa, 7,7'5,8, i la veritat que no se que fer.
Tinc 13 anys, la gent em diu que estic molt bé, pero esque les meues cuixes son horroroses, fins i tot a l'estiu tinc vergonya de portar maniga curta!!
Ajuda'm!
Sara Bujalance

Hola! Si els altres et veuen bé i tu en canvi no et veus bé vol dir que el teu cos està bé i que el problema està en la percepció que tens de tu mateixa, i la forma d'arreglar d'això no és aprimant o canviant el físic, sinó que està en millorar autoestima. Per a fer-ho valorat de forma positiva, donat permís per tenir defectes com tothom, acceptat tal i com ets i rodejat de gent que et faci sentir bé. De fet, parlar amb la teva gent de confiança, amics i familiars, t'ajudarà a sentir-te bé, així que no et quedis el patiment a dintre, i treu-lo parlant amb els altres. Molts petons!!