Depilació femenina...
Hola! primer de tot, MOLTES GRÀCIES pel consultori, sou de gran ajuda!
Bé, el que passa és que, per aquest estiu, m'agradaria depilar-me les parts intimes, perquè sino es veuen amb el bikini. El meu problema és que tinc 14 anys i tinc els pels del pubis molt negres, MOLT llargs, i molta quantitat. Em fa molta vergonya anar a algun lloc a demilar-me... Nose que em faran... a més a més jo crec que la noi as'espantara al veure que itnc tant pèl alla baix i amb tant pocs anys. NO aparento els meus pels.
A més a més, si vaig a depilar-me no se com em depilaran perqè a mi magradaria depilarmo gairebe tot per no dir tot, però llavors...nose un lio
També m'agradaria saber com ho fan: m'haure de treure les calcetes? Buff tinc tants lios. necessito ajuda!
GRACIES :)
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies a tu pels teus comentaris, ens agrada saber que us som de gran ajuda! :)
Els centres d'estètica especialitzats en depilació estan acostumats a veure de tot. Hi ha noies que tenen més quantitat de pèl que d'altres, però això no significa absolutament res. Que siguin negres, no afecta en res a la depilació, i que siguin llargs tampoc, però sempre pots tallar-los una mica amb l'ajuda d'unes estisores, vigilant sempre no tallar-te i fer-te mal ;)
Normalment el que fan és donar-te unes calcetes de paper, perquè estiguis més còmode. Tu els hi hauràs d'indicar com vols que et depilin. Si és el primer cop que hi vas, pots començar per depilar-te només les engonals (les "ingles"), i de mica en mica t'aniràs sentint més còmode. Ja ho veuràs!
Una abraçada bonica!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat