Què pensa de mi?
Hola,
Estic enamorada d'un noi del meu curs (faig 3 ESO). L'any passat parlàvem molt i vaig notar que li agradava. Aquest any l'han canviat de classe i s'ha distanciat de mi, encara així em segueix mirant com si em fes un escànner. Sempre que està a prop meu parla amb les meves amigues però mai amb mi (en TOT el curs no m'ha dit res). L'he parlat alguna vegada però ell no em contesta, no sé perquè, abans sempre em feia riure i ara sembla que li faig por. M'he adonat que es fa "l'important" quan passo a prop seu. Sempre molesta a altres noies quan el miro, em vol donar gelosia.
La meva amiga pensa que té por, vergonya, però de què? Si abans li agradava a ell i encara així em parlava molt i sempre estàvem junts. No sé que ha passat la veritat, ha canviat MOLT però igualment el segueixo estimant. Què puc fer per a que torni a ser com abans?
Gràcies!
IESP

Hola Xena Rose!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Com us diem moltes vegades al consultori, l'única manera que tenim per saber si li agradem a algú, és preguntant-li directament a aquella persona, la resta són especulacions.
Nosaltres tampoc podem saber si és por o vergonya, poden ser les dues coses o bé cap de les dues. Expliques que anteriorment teniu una bona relació i parlàveu molt, i pots aprofitar això per parlar-ho directament amb ell, preguntar-li què li passa i explicar-li com et sents, i el canvi que has notat en el seu comportament cap a tu. Si teniu confiança i anteriorment havieu parlat molt, probablement t'expliqui què li passa exactament. D'aquesta manera podreu veure si és possible tornar a tenir la mateixa relació que teniu abans.
Esperem haver-te pogut ajudar una mica!
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat