NO me'n recordo de res
Hola, tinc un problema molt gros:
El divendres dia 15, van vindre els catarres a Sant Boi i vaig anar-hi amb els meus beffos, em van presionar a beure i ho vaig fer pero no gaire pero crec q em van posar algo a la beguda. Anava marejada i veia coses de tots els colors pels aires, era algo extrany, que mai havia viscut. Dintre del concert em vaig començar a trobar malament i ja no recordo res mes. AL mati seguent em vaig despertar despullada a una casa desconeguda i sola. Les nits seguents m'han vingut com flaixos de coses d'aquella nit, no se si son certes o no. Pero em va vindre un que estava follant amb un home amb barba i molt gran, espero que sigui un somni. Que puc fer? M'ha vingut la regla pero estic traumada, no se q fer.
IESP

Hola Patata!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
En una situació així, el primer que hauries de fer és preguntar a les persones que estaven amb tu què en saben: com vas acabar en aquella casa, qui més hi havia amb tu, quan vas marxar i com... Si estaven amb tu, alguna cosa durien veure, no creus? El problema és que l'alcohol afecta molt a la zona del cervell que s'encarrega de la memòria, i si els altres van beure molt també, potser recorden poc, però tu intenta-ho.
Pel que fa als flaixos, no et puc dir si són reals o no, però és normal que estiguis preocupada i tan afectada. Si aquest malestar continua, perquè no vas a un psicòleg per parlar-ne? Potser en confiança pots recordar més coses i treballar el que calgui, ja que si s'ha produit l'abús realment és important que demanis ajuda, d'acord?
Espero haver estat d’ajuda! Molts ànims.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat