IEPA! ROLLO D'ESTIU
Hola, soc una noia que tinc 14 anys aquest estiu em vaig liar amb un de 16 per festes i allo que vam estar uns quants dies allo quedant i tal per veurens i el que va passar va ser que cla van vinguer les vacanses i ens vam distansiar un dia ens vam picar pel whatts i vam deixar de parlar. Fa 1 mes em va obrint demanan perdó jo li vaig dir que si i tal! ELL fa res tenia novia ara ja no estan junts! M'encantaria tornar estar amb aquell noi! AJUDA QUE FAIG? COM EL PUC TORNAR A CONQUISTAR?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Doncs si vosaltres ja vau estar junts, tens molt guanyat! Intenta recordar què és el que li agrada de tu (com el vas conquistar l'altre cop) i potencia els teus punts forts. Això sí, sempre sent tu mateixa, ja que quan intentem canviar la nostra personalitat per adaptar-nos a l'altre no funciona!
I pensa que si et demana perdó i torna a parlar amb tu, poden ser senyals que està interessat en tenir-te a prop. Si el que vols és no ser només la seva amiga hauràs de fer-li saber, per a que ell no es confongui. Què et sembla?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat