Problemesss ajudaaa plisss!!
Hey sóc la Naiara.
El cas es que arriba l'estiu i amb el banyador que m'he comprat a vegades s'em veuen els pèls del cony ja que sóc bestant peluda...
Em vull depilar ja però no sé com peruqè encara ai ho e fet.
Em puc depilar el cony amb l'agilet?? Es que sóc molt "fifi" i amb cera o màquina i aquestes coses no ho vull provar. Em depilo amb l'agilet normal, el de cames i això??
Moltes gracies petons!!
Espero la seva resposta el més aviat possible!!
Naiara.
Anissa Ouali

Hola Naiara,
El millor per les zones properes als genitals és anar a un professional (un centre de depilació). Amb ells serà més fàcil, i fins i tot, segurament és menys dolors.
Hi ha diverses maneres de depilar-se:
• Pot ser amb cera (aquesta és si t'ho fas tu pot fer més mal)
• La gillette (has d'anar amb compte de no fer-te cap tall, sobre tot en zones molt sensibles). Aquesta és la que utilitzes tu per les cames, pots buscar alguna gillette que s’ajusti millor a les zones genitals, com per exemple, aquelles que tenen algun tipus de crema al voltant de les fulles d’afaitar.
• I després existeixen altres com cremes depilatòries (però amb aquestes has de controlar que és puguin aplicar a zones sensibles, ja que la pell en aquestes és molt sensible).
Recorda sempre hidratar molt bé la zona!!
Espero haver-te ajudat! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali