Orgasm
Hola!
Veureu-ho, ho porto fent amb el meu novio 3 setmanes i me l'estimo moltíszim, em diverteixo molt, abans de fer-ho ho vam parlar bastant,...tot ideal
Pero quan ho fem, ell es corre i jo no. He llegit que la noia també s'hauria de correr oi? Bueno, no tinc ni idea però jo mai he arribat a l'orgasme.
Espero que em resolgueu aquest dubte ja que estic força preocupada.
Un petonet
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Si mires pel Consultori, veuràs que aquest és un dubte molt comú i habitual entre les noies...
Anem per passos:
- Quan diem que una persona "es corre", ens referim a que arriba a l'orgasme. El que passa és que els nois, sol anar associat l'orgasme amb l'ejaculació de semen, i en les noies no.
- L'òrgan més erogen de les noies és el clítoris, que es troba on s'uneixen els llavis d ela vulva i està cobert per un caputxó. Si una noia vol sentir plaer, el millor és tocar el clítoris i els seus voltants.
- Per poder passar-ho bé en parella, el millor és conéixer-se una mateixa! Per això pot anar molt bé observar els genitals, tocar-los, saber què se sent... D'aquesta manera serà més fàcil explicar-li a l'altre.
- Quan estiguis amb la parella, tu mateixa et pots tocar o demanar al teu novio que ho faci, si et ve de gust.
- No tinguis pressa, ja que portes poc temps tenint relacions... I en temes de sexualitat, és com tot: necessitem pràctica! :) Així que ves amb calma i recorda que el que et passa és molt habitual!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat