petons...i lios....
Hola, tinc 13 anys i tots es meus amics i amigues creuen q ja m'hauria de liar encara q jo ho trobo un pel dora..ja mo han proposat bastants nois , pero hem fa cosa per q no crec q sàpiga fer petons ni liarme i no entenc molt be el q entra dintre de liarse... i hem dona molt de "corte" aceptar per si algu surt malament i es burlen de mi, q puc fer???
Elena Crespi

Hola Jmp8868! doncs si tu creus que és un pèl d'hora... és que és un pèl d'hora. Cadascú ho ha de fer quan vulgui fer-ho. I si tu encara no vols, no poden pressionar-te (ni els amics!). Evidentment les primeres vegades no en sabràs ja que és un aprenentatge, per tant, no pateixis per si ho fas bé o no perquè de tot se n'aprèn. I què s'inclou en liar-se? doncs depenent de amb qui et liïs. L'important és el que vols fer tu o el que no vols fer quan vulguis liar-te amb algú. Tu poses els límits! UN petonàs! Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com