Amor
Holaaaa!
Porto 3 mesos enamorada d´un nen de la meva classe, mai parlo amb ell pk soc una persona que es posa vermella molt ràoidament i a sobre sem nota molt, també u passo molt malament quan em posos vermella i per evitar-ho no parlo amb ell.
No sé si només m´agrada per el físic i som veins.
Una de les meves millors amigues i ell havien estat sortint, i jo pensava que encara s agradaven, i jo no li volia dir res en ella, però l´altre dia es va quedar a casa ella, i vaig seguir els vostres consells de dir-li. S´ho va agafar molt bé i ara ja me la crec de que no li agrada em vad ir qui li agradava i era una altre persona, ella em va dir que amb el nen havien parlat d´aixo i ell, és una persona que el que pensa ho diu si va per tu, t´ho diu a la cara, i li va dir que jo era guapa o algo així.
No sé que fer perque estic super pillada per ell, però nose si només per el físic i al ser veins em fa por trobarlo per lo de posarme vermella, quan estic amb les meves amigues el defenso molt, perque hi ha molta gent que diu que es tonto... fins i tot aquella nena diu que estic perdent el temps.
No se que fer ajudaaa!
Un peto adolescents
InterPersonal

Hola Belieber_pjb!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per tornar-nos a escriure! :)
No passa res per posar-se vermella. Pensa que com més evitem alguna cosa per la por o vergonya a posar-nos vermells, més gran es fa la pilota i més ens costa afrontar la situació. Per tant, intenta relativitzar el fet de posar-se vermella, i si veus que t'hi posaràs anticipa't i explica-ho amb tranquil·litat, veuràs com això et tranquil·litza.
Ens alegra sentir que el nostre consell va servir-te i et va ajudar a fer el pas, enhorabona!
Com saps no podem saber que sent una altra persona si no li preguntem directament. Per què no comences per una amistat? Així és més fàcil! Sense pressions. Coneixeu-vos i de mica en mica aniràs veient si segueix agradant-te i per altra banda, ell podrà anar coneixent-te millor i veuràs si només et considera guapa pel físic o bé perquè també li agrada la teva forma de ser (encara que et posis vermella) ;)
No pateixis si et poses vermella, com més vulguis controlar-ho pitjor. I no evitis situacions pel fet de posar-te vermella, com més o facis més difícil et resultarà afrontar-les!
Una abraçada i molta sort amb la vostra història, ja ens explicaràs! ;)
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat